Łukasz Kmita wziął 20 tysięcy złotych nagrody

Wokół kandydata na Burmistrza Miasta i Gminy Olkusz Łukasza Kmity od początku kampanii ciągnie się wiele kontrowersji. Najpierw jego „KMITAbus” woził dzieci do szkoły, czym zdenerwował rodziców, potem obiecał realizację programu „Czyste Powietrze”, mimo, że ten jest realizowany już od czerwca, a teraz okazuje się, że tylko w 2017 roku wziął niemalże 20 tysięcy złotych nagrody z Ministerstwa Rolnictwa.

beata 2 do art 1 - Łukasz Kmita wziął 20 tysięcy złotych nagrody

Przewodniczący struktur Prawa i Sprawiedliwości w Powiecie Olkuskim w lutym 2016 roku został Dyrektorem Oddziału Regionalnego KRUS w Krakowie. Wielu mieszkańców zaczęło się wtedy zastanawiać co obecny Radny Rady Powiatu Olkuskiego ma wspólnego z rolnictwem i czy posada ta nie była raczej spowodowana zwycięstwem PiSu w wyborach parlamentarnych, które miały miejsce kilka miesięcy wcześniej. Przypuszczenia, że Kmita dostał to stanowisko po linii partyjnej wydawał się potwierdzać nawet sam zainteresowany, kiedy to kilka dni po objęciu wspomnianej posady powiedział… że na razie zdążył jedynie poznać swoich zastępców i przywitać się z nowymi dla niego pracownikami: To ponad sto osób na umowach o pracę. Sprawiają wrażenie kompetentnych – mówił wtedy Dziennikowi Polskiemu. No cóż, niejeden życzyłby sobie zaczęcia pracy w danej instytucji od zostania dyrektorem i robienia rozpoznania z kim się w ogóle pracuje.

42538754 2212186712393907 7357989168070262784 o - Łukasz Kmita wziął 20 tysięcy złotych nagrody

Mimo, że Łukasz Kmita zapewniał, że do KRUSu idzie „nie dla pieniędzy, bo zarobi tylko 300 zł więcej niż dotąd (czyli ok. 5300 zł – przyp. red.)”, to według jego oświadczeń majątkowych, tylko od kwietnia 2016 do kwietnia 2018 wzbogacił się on z tego tytułu aż o 267 606, 48 złotych, co daje ponad 11 tysięcy złotych miesięcznie. Kandydatowi na Burmistrza Miasta i Gminy Olkusz wciąż było jednak mało. Na początku 2016 rozpoczął on pracę jako Dyrektor Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Krakowie, a już za 2017 rok wziął niespełna 20 tysięcy zł nagrody.

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi na podstawie danych przedstawionych przez Prezesa KRUS, informuje, że w 2017 r. średniomiesięczna wysokość nagród dla Dyrektora Oddziału Regionalnego KRUS w Krakowie wyniosła 1 611, 83 zł. netto – wyjaśnia Zastępca Dyrektora Departamentu Spraw Społecznych i Oświaty Rolniczej KRUS Robert Jakubik.

Jak zatem widać, Łukasz Kmita w formie nagrody postanowił dodawać sobie do i tak już pokaźnej pensji pieniądze, za które wiele osób pracuje cały miesiąc. Całość nagrody, którą wziął w 2017 roku Łukasz Kmita wyniosła za to 19 341, 96 zł. Warto przypomnieć, że o zawrotnej karierze przewodniczącego struktur PiS w Powiecie Olkuskim było już głośno. Kilka miesięcy temu stał się on bowiem bohaterem kampanii o „przytulaniu pieniędzy”, a jego sylwetkę można także znaleźć na stronie misiewicze.pl

DbUU4n1WkAAOnuh - Łukasz Kmita wziął 20 tysięcy złotych nagrody

Michał Pasternak

Młody działacz społeczny, interesujący się sprawami lokalnymi ziemi olkuskiej, prawem oraz gospodarką.

27 thoughts on “Łukasz Kmita wziął 20 tysięcy złotych nagrody

  • Październik 10, 2018 at 8:25 pm
    Permalink

    To jako burmistrz mniej zarobi przynajmniej i nie będzie innym żal.
    Ciekawe ze autor artykułu przedstawia się że interesuje sie gospodarką a nie wie jak działa dzisiaj rynek pracy i system wynagrodzen. I tak w rzadowych instytucjach daleko im jeszcze do prywatnego sektora. Ale za wyniki dostaje sie premie…. szczegolnie na odpowiedzialnych menadzerskich stanowiskach. Moze bedzie sie mial Pan kiedys okazje przekonac czego z calego serca Panu zycze. Moge Panu co nieco na ten temat poopowiadac, aby nastepne Pana teksty mogly byc bardziej nie tyle obiektywne co przedstawialy prawdziwy oglad na gospodarke, ktore lezy w Pana zainteresowaniach… jak czytam.
    Pozdrawiam serdecznie.

    Reply
    • Październik 10, 2018 at 8:36 pm
      Permalink

      Szanowna Pani Alicjo,

      Rozumiem, że jako żona Łukasza Kmity (o ile Pani nick odpowiada stanowi faktycznemu) go Pani broni, natomiast proszę nie mówić, że trzeba wybrać Pana Łukasza na stanowisko Burmistrza Miasta i Gminy Olkusz bo wtedy „przytuli” mniej pieniędzy. Wiem jak działa rynek pracy, wiem, że w sektorze prywatnym wynagrodzenia są większe, niż w sektorze publicznym, tylko różnica jest taka, że aby dostać pracę w sektorze prywatnym trzeba się do niej nadawać, bo tam po linii partyjnej nikt niczego nie rozdaje… a Łukasz Kmita (proszę mnie poprawić, jeśli się mylę), w sektorze prywatnym nigdy nie pracował, bo zarówno posada Dyrektora Biura Poselskiego Jacka Osucha, Dyrektora Związku Komunalnego Gmin „Komunikacja Międzygminna” czy Dyrektora Oddziału Regionalnego KRUS w Krakowie to wszystko stanowiska publiczne. Pisze Pani, że nagrody to coś normalnego… no cóż, mnie Redaktor Naczelny za to, że po prostu pracuję i piszę artykuły i robię to co do mnie należy wielotysięcznych premii nie daje i myślę, że milionom zwykłych Polek i Polaków też nikt tego nie zapewnia. Pani słowa brzmią tym bardziej groteskowo, że partia Pani męża budowała swój przekaz medialny na tym, że przez przysłowiowe „8 ostatnich lat” poprzednia ekipa rządząca „kradła”, jak nazywano własnie premie i nagrody w administracji rządowej. Pozdrawiam Serdecznie i życzę udanego wieczoru.

      Reply
      • Październik 10, 2018 at 8:52 pm
        Permalink

        Analizowal Pan zatem wyniki OR KRUS w Krakowie za czasów jak stanowisko Dyrektora objąl moj mąż? Bo skoro chce być Pan obiektywny to proszę nie pisać że premie dostaje się za tzw „chodzenie do pracy”. Tak się sklada ze wieksza czesc sektora publicznego (na wszystkich stanowiskach) ma slabe zarobki a do tego dostaja nagrody i premie zamiast podniesc im wynagrodzenie. Niestety rzadna ekipa rzadzaca jak na razie tego nie zmienila. Ale prosze nie mowic ze wszyscy Ci ludzie kradna bo dostaja premie. Wiekszosc z nich zapewne uzalezniona jest od roznych czynnikow. Jest Pan mlodym czlowiekiem zreszta podobnie jak ja i dziwi mnie Pana podejscie do tematu… każdy menadżer czy dyrektor kiedys zostal nim pierwszy raz nie majac doswiadczenia na takim stanowisku. Mysle ze czy to w prywatnym czy Panstwowym sektorze jesli ta osoba sie nie sprawdza zostaje zwolniona/ odwolana. Szczegolnie ze moj maz nie ma umowy na czas nieokreslony jak zapewne zdazyl juz Pan rozeznac. Panu takze nikt nie kaze pracowac w prywatnym sektorze. Zyjemy w wolnym kraju.
        A napisalam o tym ze jako Burmistrz zapewne zarobi znacznie mniej po to zeby pokazac Panu ze wbrew temu że zarabił tyle ponad pieniadze stawia dobro tego miasta. Powiem szczerze ze wbrew mojej logice…. wiec jak Pan widzi nie bronie go a jedynie chcialabym aby piszac takie artykuly nie tylko o moim mezu (chociaz widze fascynuje Pana ta tematyka) zglebial Pan temat jak przystalo na obiektywnego dziennikarza. A wiemy oboje ze niestety nie zawsze Pan to robi.

        Reply
      • Październik 10, 2018 at 8:54 pm
        Permalink

        Analizowal Pan zatem wyniki OR KRUS w Krakowie za czasów jak stanowisko Dyrektora objąl moj mąż? Bo skoro chce być Pan obiektywny to proszę nie pisać że premie dostaje się za tzw „chodzenie do pracy”. Tak się sklada ze wieksza czesc sektora publicznego (na wszystkich stanowiskach) ma slabe zarobki a do tego dostaja nagrody i premie zamiast podniesc im wynagrodzenie. Niestety rzadna ekipa rzadzaca jak na razie tego nie zmienila. Ale prosze nie mowic ze wszyscy Ci ludzie kradna bo dostaja premie. Wiekszosc z nich zapewne uzalezniona jest od roznych czynnikow. Jest Pan mlodym czlowiekiem zreszta podobnie jak ja i dziwi mnie Pana podejscie do tematu… każdy menadżer czy dyrektor kiedys zostal nim pierwszy raz nie majac doswiadczenia na takim stanowisku. Mysle ze czy to w prywatnym czy Panstwowym sektorze jesli ta osoba sie nie sprawdza zostaje zwolniona/ odwolana. Szczegolnie ze moj maz nie ma umowy na czas nieokreslony jak zapewne zdazyl juz Pan rozeznac. Panu takze nikt nie kaze pracowac w prywatnym sektorze. Zyjemy w wolnym kraju.
        A napisalam o tym ze jako Burmistrz zapewne zarobi znacznie mniej po to zeby pokazac Panu ze wbrew temu że zarabił tyle ponad pieniadze stawia dobro tego miasta. Powiem szczerze ze wbrew mojej logice…. wiec jak Pan widzi nie bronie go a jedynie chcialabym aby piszac takie artykuly nie tylko o moim mezu (chociaz widze fascynuje Pana ta tematyka) zglebial Pan temat jak przystalo na obiektywnego dziennikarza. A wiemy oboje ze niestety nie zawsze Pan to robi.
        Pozdrawiam.

        Reply
        • Październik 10, 2018 at 9:18 pm
          Permalink

          Szanowna Pani Alicjo,

          Nigdzie nie napisałem, że „Ci ludzie kradną, bo dostają premie”. Napisałem, że partia Pani męża „przez 8 ostatnich lat” mówiła, że „przez 8 ostatnich lat” poprzednia władza „kradła”, bo własnie brała premie i nagrody. Jeżeli teraz do władzy doszła własnie partia Pani męża i robi to, za co atakowała innych, to przykro mi, ale jest to nic innego jak hipokryzja.

          „Każdy menadżer czy dyrektor kiedyś został nim pierwszy raz, nie mając doświadczenia na takim stanowisku.” „Panu także nikt nie każe pracować w prywatnym sektorze. Żyjemy w wolnym kraju” – te fragmenty idealnie pokazują jak bardzo oderwani są Państwo od rzeczywistości.

          Jak pisałem już wcześniej obydwoje doskonale wiemy dlaczego Pani mąż mimo tak lukratywnej posadki kandyduje na Burmistrza Miasta i Gminy Olkusz… i obydwoje wiemy, że bynajmniej nie dlatego, że „ponad pieniądze stawia dobro tego miasta”. Widzę, że lubi mnie Pani prowokować, ale zapytam jeszcze raz: Czy naprawdę Pani chce, aby upubliczniać ten powód?

          Na koniec ze swojej strony dodam, że zawsze staram się zachowywać jak największy obiektywizm pisanych przeze mnie tekstów. Nie rozumiem jednak, co jest nieobiektywnego w napisaniu artykułu o tym, że Łukasz Kmita wziął 20 tysięcy złotych nagrody, kiedy wziął 20 tysięcy złotych nagrody.

          Z wyrazami szacunku,
          Michał Pasternak

          Reply
    • Październik 15, 2018 at 9:37 am
      Permalink

      Pozwalniał wszystkich kompetentnych Kierowników i zatrudnił kolegów z PIS z okolic Olkusza którzy nic nie kaman!!!!!! Misiewicze!!! Złodziejstwo.

      Reply
  • Październik 10, 2018 at 8:39 pm
    Permalink

    I oczywoście za chwile pojawi sie fala hejtu ze żona broni męża itd. Nie jestem z tych co bezkrytycznie patrza i czytaja…. chcialabym sie dowiedziec ze te „rewelacje” wniosa do tej kampani. A czy pisząc ten tekst zastanawiał sie Pan przez moment czemu taki pazerny Łukasz Kmita pobierajac teraz takie nagrody zdecydowal sie startowac na Burmistrza. Przeciez tam ani zadnych nagrod i zarobki pewnie slabsze….? Mnie to ciekawi…

    Reply
  • Październik 10, 2018 at 8:46 pm
    Permalink

    Szanowna Pani Alicjo,

    Jeżeli tak jak Pani mówi, „za chwilę pojawi się fala hejtu, że żona broni męża itd”, to proszę nie mieć o to pretensji ani do mnie, ani do całego Kuriera Olkuskiego. Umożliwiamy dodawanie komentarzy używając dowolnego nicku. Sama wybrała Pani, aby się ujawnić jako żona Pana Łukasza.

    Czy zastanawiałem się dlaczego Łukasz Kmita pomimo takiej „zawrotnej kariery” startuje na Burmistrza Miasta i Gminy Olkusz? Tak i nawet wiem czemu… i Pani tez wie czemu. Proszę się zastanowić, czy chce Pani, by to upubliczniać.

    Z wyrazami szacunku,
    Michał Pasternak.

    Reply
    • Październik 10, 2018 at 9:00 pm
      Permalink

      Powiem Panu czemu. Bo on naprawdę chce coś zmienic. I to mnie zawsze fascynowalo. Że nie robi tego dla pieniedzy tylko dla ludzi. Tych ktorzy wylewaja na niego fale hejtu. A sam Pan przyzna że jako jego żona wiem to najlepiej.
      Pan moze miec jedynie jakies przemyslenia/ domniemania.
      A wzielam udzial w tej dyskusji, bo smiesza mnie te rewelacje.
      Za kampanie mojego meza tez podobno ktos placi? Bo skad by mial pieniadze przeciez „tak malo zarobil” prawda?

      Reply
      • Październik 11, 2018 at 11:51 am
        Permalink

        Szanowna Pani Alicjo,

        Owszem, Pani mąż ma bardzo lukratywna posadkę, a mimo to kandyduje w wyborach… bo bardzo lukratywna posadkę tak łatwo jak ktoś dał, to ktoś może też odebrać. Zresztą sama Pani napisała: „Mój mąż nie ma umowy na czas nieokreślony”.

        Dwa razy pytałem, czy naprawdę chce Pani upubliczniać jaki jest prawdziwy powód startu Łukasza Kmity w wyborach. Teraz zapytam czy naprawdę chce Pani ciągnąć ten temat… bo ja mogę, bardzo chętnie, tylko żeby potem Pani mąż znowu mi nie groził pozwami.

        Z wyrazami szacunku,
        Michał Pasternak

        Reply
  • Październik 10, 2018 at 9:59 pm
    Permalink

    Matko Jedyna!
    Jeśli tak ma wyglądać poziom przyszłych elit olkuskich to cieszę się, że mnie tam już nie ma. I będę sobie przypominał tą konwersację za każdym razem kiedy tylko zatęsknię za tym miejscem – tym lokalnym bagienkiem (na szczęście w internecie nic nie ginie 🙂 ). O szanownym Panu K. mógłbym powiedzieć to i owo bo parę razy się spotkaliśmy (także przy alkoholu). I szczerze powiem, że chyba wolę tzw. zaszłe czerwone olkuskie elity niż to co nam się próbuje teraz zafundować. Wybór niestety wśród kandydatów na burmistrza jest dosłownie żaden. Ale wzięło się to dokładnie stąd, że olkuski PiS tak naprawdę nie istniał nigdy. To zawsze było miejsce, które przyciągało miernoty (przepraszam jeśli ktoś poczuł się obrażony). Żeby to lepiej zrozumieć I LO w Olkuszu gdzie uczęszczał Pani szanowny małżonek ukończyło mnóstwo znakomitych i świetnie wykształconych dzisiaj ludzi. Ale nikomu z nich ku mojej rozpaczy nie przychodzi do głowy żeby uczestniczyć w tej chucpie. Bo choć to ludzie, którym zawsze zależało na sprawach miasta to dali sobie spokój z tym lokalnym dziadostwem. Naprawdę chętnie zobaczyłbym kandydującego fizyka, informatyka czy chemika z którymi chodziłem do tej samej szkoły. Ale oni dobrze, wiedzą, że nic tutaj nie osiągną. Bo najpierw musieli by się przebić przez klerykalny beton, który ich wepchnie na trampolinę do biura poselskiego Pana O. a później zostawić połowę swojego intelektu żeby móc współpracować z tymi ludźmi. Wszystko to jest takie przykre bo to miasto mogłoby naprawdę osiągnąć wszystko dzięki swoim zasobom ludzkim, położeniu i jeszcze paru innym czynnikom o których nie chcę Pani dzisiaj wieczorem opowiadać. I chyba bym jakoś poradził sobie z tymi banerami okraszającymi miasto. Ale kiedy widzę na nich Bogusia – nie… to za wiele nawet jak na człowieka, który tam już nie mieszka. To tak jakby kopka siana kandydowała do rady powiatu. Ładnie wyczesana przez gospodarza i z pięknym nakryciem. Tyle, że każda kopka jest w środku pusta. Miałem wielokrotnie tej pustki okazję posłuchać bo niestety jakby nie było znam to całe środowisko aż za dobrze. I może nawet nie powinienem był tego pisać.

    Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    PS Liczę, że częściej w przyszłości będzie Pani zabierać głos w dyskusji bo możliwość rozmowy z Panią to zaszczyt!
    PS 2 Panie Michale – tak trzymać i proszę pozdrowić Panią Agnieszkę Ś. 🙂

    Reply
    • Październik 11, 2018 at 11:54 am
      Permalink

      Szanowny Panie, Pani „Patrząc z Boku”, dziękuje bardzo za miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie.

      Z wyrazami szacunku,
      Michał Pasternak

      Reply
  • Październik 10, 2018 at 10:43 pm
    Permalink

    Pani Kmitowej polecam sprawdzenie, jakie nagrody dostawali poprzednicy p. Kmity za czasów tej władzy która zdaniem przedstawicieli partii p. Kmity kradła. Niech też oceni czy moralnym jest brać te wysokie nagrody za zasiadanie na stanowisku które się objęło bez konkursu i potrzebnego wykształcenia (p. Kmita ciągle nie odpowiada na pytania w tej sprawie) i jednocześnie żądać obniżenia zarobków staroście na mocy przepisów uchwalonych przez rządzących po ujawnieniu skandalicznych nagród ministrów rządu PiS. A to właśnie zrobił p. Kmita. I podobnie jak redaktorzy z Kuriera stwierdzam że pan Kmita nawołuje do dialogu i zadawania pytań jednocześnie blokując na fb wszystkich potencjalnie mogących te pytania zadać.

    Reply
    • Październik 10, 2018 at 11:04 pm
      Permalink

      Panie Grzegorzu,
      na pytanie odnośnie wykształcenia Pana K. znajdzie Pan odpowiedź w internecie. Gdyby pojawiły się jakieś problemy to służę chętnie pomocą.

      Pozdrawiam

      Reply
      • Październik 11, 2018 at 10:36 am
        Permalink

        Ale chodzi o wykształcenie w momencie powołania na stanowisko (i proszę nie udawać że ktoś tego nie rozumie). Tej informacji Pan Kmita nie chce udzielić

        Reply
        • Październik 11, 2018 at 1:07 pm
          Permalink

          No cóż… Skoro nie odpowiada to odpowiedź nasuwa się sama 🙂

          Reply
  • Październik 11, 2018 at 12:37 am
    Permalink

    Dostał nagrode czyli coś pozytywnego. Ktoś nie dostał i zazdrości..

    Reply
  • Październik 11, 2018 at 6:48 pm
    Permalink

    Dzień dobry. Najbardziej mnie ciekawią te sugestie, że ktoś dostał nagrodę, za dobrą pracę i proszę się od niego odczepić, ponieważ na nią zasłużył.

    Zgadzam się z tym, że dobra praca powinna być nagradzana, jednak większość Polaków pracuje równie cieżko w swojej pracy a o takich premiach mogą pomarzyć.

    Wielu Polaków łapie się za głowę, kiedy politycy czy urzędnicy lekką ręką biorą pieniądze, na które on sam musi pracować co najmniej pół roku.

    Teraz ktoś powie, ale przecież on zasłużył ponieważ dobrze zarządza i pracuje oraz pełni ważne stanowisko, które powinno być dobrze nagradzane. Problem jednak polega na tym, że przy tak wielkich dysproporcjach płacowych takie nagrody nie powinny w ogóle być wypłacane albo powinny być symboliczne.

    Najgorsze jest to, że każda ekipa rządząca zapewnia nas pracodawców tychże urzędników państwowych, że w końcu nastaną rządy prawa i równych zasad dla każdego a za każdym razem jest tak samo.

    Reply
  • Październik 11, 2018 at 6:49 pm
    Permalink

    Boże kobieto opanuj się , martwisz się ze nie będziesz już miała tak łatwego życia??, Pani mąż to kłamca i nic nie zmieni tylko pogorszy sytuacje Srebrnego miasta !. Mam nadzieje, ze w końcu zajmie się normalna praca i uczciwą za 1800 brutto, a nie będzie siedział na stanowisku o którym nie ma pojęcia i dostawał nagrody za obietnice których nawet nie spełnia. Nigdy nie ma na nic pieniędzy, przed wyborami jest na wszystko kasa, nowe pomysły, nowe drogi, nowe busy, ścieżki rowerowe, które powstaną jak zlikwidują chodniki dla pieszych. Pani mąż jest w parti która okrada jawnie polaków i nasze portfele dając nierobom i alkoholikom pieniądze 🙂 500 + :). Jakoś niepełnosprawnym w ogóle nie chce pomóc bo nawet o tym nie wspomniał :), tylko o przerabianiu dolinki itd. Ludzie go nie obchodzą tylko korytko!!!!!!!!!!

    Reply
  • Październik 12, 2018 at 6:16 am
    Permalink

    Panie redaktorze piszę Pan że zna prawdziwe powody kandydowania ministranta K. na stanowisko burmistrza. Z każdej strony wyskakuje Kmita i opowiada co by dla nas mieszkańców zrobił, co by poprawił to w spotach wyborczych, to w lokalnej prasie, nawet na ulicy chłopina stoi w formie banerów. Proszę nas uświadomić jakie są prawdziwe powody, uważam że jako dziennikarz ma Pan obowiązek ujawniać fakty o których wyborcy nie wiedzą. No chyba że nie do końca są to prawdziwe fakty za które można sobie w sądzie podyskutować

    Reply
    • Październik 12, 2018 at 2:36 pm
      Permalink

      Szanowny Panie,

      To prawda, dziennikarz powinien ujawniać fakty, ale dziennikarz powinien również chronić swoje źródła, które, przekazując informacje, chcą pozostać anonimowe. Dodatkowo, otrzymując jakieś informacje, teoretycznie nie posiadam na to dowodu, niezależnie od tego, że wiem, iż źródło jest bardzo wiarygodne, a ponadto… sam Łukasz Kmita kiedyś podczas rozmowy sam mi to przyznał (dlatego pytałem wyżej czy naprawdę mam to ujawniać). Umówmy się więc, że powiem tak (tym bardziej, że Łukasz Kmita bardzo lubi zamykać usta niezależnym dziennikarzom i straszyć „poniesieniem kary”): Ptaszki ćwierkają, że decyzja Łukasza Kmity o jego starcie nie do końca zależała tylko od niego, a w przypadku jego przegranej brak posiadania przez niego w KRUS umowy na czas nieokreślony może o sobie w bardzo nieprzyjemny sposób przypomnieć. Dodatkowo, na samym Łukaszu może się nie skończyć, a być bardzo nieprzyjemnie zrobić się może również dla pewnego Posła, słynącego z bycia „tytanem pracy” oraz pewnego olkuskiego oddziału pewnej partii.

      Z wyrazami szacunku,
      Michał Pasternak

      Reply
  • Październik 12, 2018 at 9:30 pm
    Permalink

    To co robią PiSiory to szczyt arogancji i cwaniactwa. Nie popieram żadnej partii, chce tylko by żyło mi się coraz lepiej. A jak mi się ma żyć coraz lepiej skoro co rusz nowe i wyższe podatki, benzyna coraz droższa w imię czego? Ogólnonarodowej ściepy na programy 500+,mieszkanie+ i resztę dziadostwa. Popieram pomoc dla ubogich, samotnie wychowujących dzieci ale nie może być tak że jednym się dajem kosztem drugich. Dlaczego nie ma kontroli na co się wydaje pieniądze? Po prostu kupują głosy. Bezczelność jest niewiarygodna.

    Reply
  • Październik 15, 2018 at 10:15 am
    Permalink

    4 kandydatów na Radnych z Olkusza zatrudnił Pan Kmita w KRUS Krakow. To baaaardzo kompetentni ludzie i z pewnością wygrali casting byli najlepsi porostu ta praca im się należała jak dziesiątki innym przez tego Pana zatrudnionych. Z pewnością też nie siedzą na stanowiskach kierowniczych i zarabiają najmniej. Nic dodać.

    Reply
    • Październik 15, 2018 at 6:33 pm
      Permalink

      A można prosić nazwiska albo chociaż imię i pierwszą literę nazwiska ?

      Reply
  • Październik 19, 2018 at 12:22 pm
    Permalink

    Nie jestem fanem PiS. Co by jednak nie mówić o Kmicie, to facet ma energię. Jest młody i mu się chce. Jest sprawnym organizatorem. Wolę takich ludzi niż mentalnych emerytów. A co do nagród – miał wyniki w KRUS to dawali mu nagrody. Premia za dobre wyniki to normalna sprawa.

    Reply
  • Październik 21, 2018 at 2:58 pm
    Permalink

    Każda partia to złodzieje!!!!!!!!!!!! PIS robi to damo co PO. Najgorzej jest w terenie, gdzie niedouczeni chłoptasie, którzy byli już w każdej partii, która była przy władzy – teraz są w PIS i objęli ważne stanowiska i poniewierają ludźmi uczciwymi, którzy ciężko i uczciwie pracują. Zdaje się, że w wyborach samorządowych nie będzie szału dla PIS a jest to spowodowane właśnie zachowaniem lokalnych członków PIS.

    Reply
  • Pingback:Łukasz Kmita wziął kolejne 24 tysiące złotych nagrody - Kurier Olkuski

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *