LinkedIn Local zadebiutował w Olkuszu
7 maja w restauracji Guantanamera w Olkuszu odbyło się pierwsze spotkanie lokalnej społeczności platformy LinkedIn. Inicjatywa ta wywodzi się z Australii i jest już praktykowana w 90 krajach i 500 miastach na całym świecie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął Kurier Olkuski.
LinkedIn Local to światowa inicjatywa przenoszenia wirtualnych kontaktów z sieci zawodowej LinkedIn do świata rzeczywistego i budowania prawdziwych relacji międzyludzkich. Całą idea opiera się na cyklicznych wydarzeniach, które gromadzą osoby zainteresowane poznaniem się „na żywo”, stwarzają idealne miejsce na dzielenie się wiedzą i doświadczeniami oraz są szansą na poszerzenie kompetencji zawodowych. Inicjatorem spotkań LinkedIn Local w Polsce jest Bartek Ziemiański, dzięki któremu w organizację spotkań zaangażowało się już 19 polskich miast. Od niedawna wśród nich jest także Olkusz, w którym 7 maja odbyło się pierwsze tego typu spotkanie.
fot. Pan Pstryk. Dobry Fotograf
Uczestnicy wtorkowego spotkania mieli okazję wysłuchać dwóch prelekcji zaproszonych gości, a także poznać nowe osoby podczas networkingu. Rozmowom sprzyjało klimatyczne miejsce restauracji Guantanamera, gdzie podczas luźnych rozmów nawiązało się wiele nowych kontaktów, a samo wydarzenie zostało wsparte przez Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu. Jak zapewnia organizatorka olkuskiego spotkania Barbara Trepka, takich spotkań z pewnością będzie więcej. Można spodziewać się również nowych tematów i zapraszanych gości. Informacje o organizacji kolejnego spotkania pojawią się już niebawem na stronie LinkedIn Local Olkusz na Facebooku.
Wydarzenia te skierowane są głównie do przedsiębiorców, osób, które chcą wykorzystywać potencjał LinkedIn w swojej pracy lub karierze, ludzi poszukujących nowych kompetencji w personal brandingu, wykorzystywaniu mediów społecznościowych, marketingu, sprzedaży i wielu innych, a także osób chcących nawiązać nowe, autentyczne relacje. Biorąc udział w wydarzeniu, wyraża się zgodę na publikację przez organizatorów swojego wizerunku w formie zdjęć lub wideo w celach promocyjnych w social media.
Podczas spotkania chcemy się poznać jako ludzie i dlatego rozmawiamy o wszystkim, choć unikamy bezpośredniej sprzedaży naszych usług i towarów – skomentowała pierwsze spotkanie LinkedIn Local w Olkuszu jego pomysłodawczyni Barbara Trepka.